Qui som?

Jordi

Sóc una persona i un professional que pretenc en aquest dos àmbits estar en creixement constant. La meva experiència professional ha contribuït a la meva vida personal i a l’inrevés.

Foto Jordi 1

Cada persona “juga” diversos papers i cada un d’ells és important per tenir una vida plena. Pel què fa al meu rol professional, puc detallar com elements rellevants els següents:

  • He estat responsable de RH d’una empresa amb 700 treballadors i he negociat dos convenis col·lectius.
  • He dirigit projectes tècnics en les diverses àrees de RH: selecció de personal, anàlisi de necessitats de formació, descripció i valoració de llocs de treball, direcció per objectius, tan en la faceta de tècnic intern com en la de consultor extern.
  • He format i fet coaching (assessorament personalitzat, en diem a Tropos) a directius i comandaments d’empreses públiques i privades.
  • He gerenciat el meu propi gabinet de psicologia positiva.

Carles

Tant a la meva vida personal com a la professional, sempre he aspirat (i així ho faig cada dia) a millorar contínuament. La meva mirada sempre ha estat posada en l’avui i en el futur: l’avui perquè és ara i aquí on vivim i on actuem; el futur, perquè és on construïm els somnis.

Carles2

A nivell professional sempre he estat lligat al món dels serveis associats a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació; és a dir, els serveis basats i orientats a les persones i a les empreses de les quals formen part.

Vaig començar fa molts anys com a programador i he arribar a ser gerent en una important multinacional, prestant serveis tant a grans empreses privades com a diferents administracions públiques.

Les meves àrees d’actuació han estat i són:

  • Formació de persones i adequació de perfils professionals:
    • Formació en àrees de Gestió de Projectes, Gestió de la Qualitat, Gestió del Canvi i Habilitats Directives (gestió de persones, negociació, relacions amb clients i col·laboradors, tècniques de presentació)
    • Assessorament personal de comandaments intermedis
  • Consultoria de processos de negoci:
    • Definició i implantació de processos de negoci i millora continua
    • Definició i implantació de sistemes de gestió d’indicadors (quadres de comandament)
  •  Gestió de la Qualitat:
    • Definició i implantació de Sistemes de Gestió de la Qualitat, Medi Ambient i Seguretat de la Informació
  • Gestió d’Oficines de Projectes:
    • Disseny, implantació i gestió d’Oficines de Gestió de Projectes
    • Coordinació d’Oficines de Gestió de Projectes
    • Seguiment ANS i avaluació continua de proveïdors
  • Gestió de projectes i Direcció d’Equips Humans:
    • Control de la planificació, els costos, els riscos i la qualitat de projectes
    • Formació i direcció d’equips orientats als millors resultats
  •  Anàlisi i gestió d’aplicacions TIC:
    • Anàlisi funcional d’aplicacions TIC.
    • Processos de migracions, adaptacions i renovació d’aplicacions

Share this:

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s